FUCK EMOTIONS

LIVET har ingen mening, allt är bara skitsnack o saker som media ger ut till samhället formar samhället ut efter att folk är beroende, beroende av vad?
AV ALLT!
TOBAK, SEX, FESTANDE, HA KUL, men vad händer i slutändan?
jo allting blir negativt.
TOBAK - skadar dig sj
SEX - sjukdomar(inte ofta)
FESTA - blir för full, spyr.
HA KUL - livet bjuder på mer NEGATIVA saker än positiva.

Vi människor, vad vi nu än är.
Vi alla är beroende av ngt, allt. me för att få det att funka, så måste man hitta ngn som är som dig?
SEX?

Du måste hitta ngn som är lika kåt som dig, du måste hitta någon som är lika galen i sex som dig.

TOBAK, du måste hitta ngn som accepterar eller röker själv för att kunna vara med den personen, annars
efter ett tag så tröttnar den ena.

NÄRHET - alla behöver närhet. av sin familj, av vänner, av nära o kära.

KÄRLEK - är en sak, som får en att må bättre än vad man gör annars, kärlek för mig får mig att må bra för stunden, men all förvirring då? alla problem? allt som man förlorar? allt som man får? all tid o energi o ork man lägger ner på allting, varför gör man detta?
är det värt det?

jag frågar dig som läser detta, vad är kärlek för dig?
för jag efter 19 år, har aldrig hittat "den rätta", finns den personen ens?
för mig SUGER KÄRLEK, för mig SUGER LIVET.

varför finns vi?
varför är alla förblindade av sanningen som pågår i samhället, är det bara jag som tänker så här?



Kommentarer
Postat av: Kjell

Om du väljer att se det så, blir det svårt. Om du däremot väljer att se det, som den gamla klyschan går: Är glaset halvtomt eller halvfullt? blir det lite lättare att acceptera att man trots allt bara är en enkel...liten...människa!



=)

2009-12-01 @ 21:29:35
URL: http://ktorum.blogg.se/
Postat av: Zozzo

Jag förstår hur du tänker, men om jag skulle börja tänka så tror jag att jag skulle gå under. Det måste väl finnas något, en mening eller ett syfte till att vi lever. Jag tror man måste försöka tänka positivt. Kram kram

2009-12-01 @ 21:41:00
URL: http://zozzooo.blogg.se/
Postat av: anonym

Vad finns det för mening med att alltid leta efter en mening till allt?

2009-12-01 @ 23:59:32
Postat av: Anonym

Livet suger inte. Kärlek suger. Man kan inte leta efter den rätta, för den rätta finns inte.

2009-12-02 @ 20:48:37
Postat av: Anonym

Den rätta finns och det klickar när du minst anar det! Keep on goin m8 !

2009-12-03 @ 05:57:21
Postat av: Anonym

du hittar inte kärleken, kärleken hittar dig.

2009-12-06 @ 18:14:28
Postat av: den läskiga hamstern i bolt

Du borde inte ens tänka sådär. Du är en underbar människa och jag vet att det inte handlar om hur snäll, omtänksam osv man är, men hoppas att du hittar meningen med livet snart arses för jag lovar att den finns där. Jag vill aldrig se dig må dåligt eller veta att du är ledsen, enda sedan första gången vi träffades förstod jag vad du var för en sorts person. Du tänker alltid på andra, vilket kan var både positivt och negativt, men snart kommer allt bra du gjort för andra komma right back at you! Och dagen kommer då du hittar den rätta, det kan vara på en buss bling bling eller vart som helst, men så länge du inte letar så kommer hon finnas där framför dig helt plötsligt, det lovar jag hjärtat!

2009-12-14 @ 23:28:00
Postat av: Anonym

I think you already had her at one point..

2009-12-22 @ 22:18:56
Postat av: iNNNk

Meningen med livet, jadu den får man tillslut reda på men grejen är så här nu ska jag tala lite kloka ord. Negativ & positiv behöver varandra, man ska aldrig ha för mycket eller för lite av det hela eftersom om du har för mycket som är positivt så kommer det i slutändan att förvandlas till något negativt, du ser bra ut, du har en flickvän, du har mycket vänner om dig, det är de positiva men du kanske har någon som är avundsjuk på dig ? där kommer de negativa plus att vi människor strävar alltid efter något bättre och när vi väl känner att vi har allt och allt är så bra så förvandlas det till något negativt. Om jag var rikast i hela världen och fick brudar hit och dit det hade inte gjort mig lycklig för där "stannar" mitt liv och om jag då skulle gå bankrutt och sedan bli nersedd av folk så hade jag uppskattat så som jag levde förr mycket mer än då, du behöver både framgångar och motgångar för att verkligen känna att du lever och att du lyckas med något som du känner dig stolt över, de skulle du aldrig kunna göra om du hade de så bra hela tiden :P

2010-05-20 @ 03:21:05
Postat av: anton

WORD INK ! håller med dig totalt sjukt bra sagt :)

2010-06-08 @ 15:45:02
Postat av: shocharhärlol

mecka en holk o pröva klaga efter.

2010-07-03 @ 18:05:04
Postat av: gud

"TOBAK, du måste hitta ngn som accepterar eller röker själv för att kunna vara med den personen, annars

efter ett tag så tröttnar den ena."



Inte alls.

2010-07-05 @ 17:45:08
Postat av: Islam

du kan se den islamiska synen på meningen med livet: http://www.islam.nu/v2/view_audio.php?id=474



http://www.islam.nu/audio/Diverse/Radet%20%28170509%29.mp3

2010-07-13 @ 20:24:23
URL: http://islam.nu , darulhadith.com
Postat av: abdull

du kanske är emo?, därför du tänker sådär... lev livet och va glad!,

2010-08-24 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0